miercuri, 26 martie 2008

Compania Nationala Posta Romana

In data de 12 am fost la posta sa ridic un colet. Avizul era datat cu ziua de 11, iar cand am ajuns, doamna aceea draguta, bine intentionata si amabila mi-a spus ca am taxa de magazinaj. Si i-am spus: cum se poate? Eu am primit avizul ieri si azi am venit sa ridic coletul. Pai da, imi raspunde vaca - muu! - dar coletul e la noi din data de 10. Si adauga; dar va tai chitanta pt taxa. Si i-am zis ca bineinteles ca imi taie chitanta, cum altfel? I-am spus ca nu e just asa ceva, mai ales ca pe aviz scrie ca se percepe taxa de magazinaj dupa 2 zile de la data avizarii. Si am cerut informatii unde sa depun o reclamatie scrisa. Si ce sa vezi? M-a tratat cu sictir. Efectiv nu a raspuns. Am mai intrebat-o odata, si la fel.
Am lasat-o balta pe moment, pentru ca lumea astepta la rand. A doua zi, intru pe internet, pe site-ul Companiei Nationale Posta Romana, ca sa fac o reclamatie. Exista un meniu pentru reclamatii. Imi las datele, si primesc un mesaj cum ca se vor lua masuri. Am raspuns acelui mesaj intreband cum se vor lua masuri, caci ei nu au idee despre ce e vorba, deoarece site-ul nu permite detalierea. Si am primit un alt mesaj, cum ca voi fi contactata. Poate v-au contactat pe voi intre timp, ca pe mine inca nu m-au contactat (dupa 2 saptamani).
Asa ca acum, ma duc inapoi pe site-ul Companiei Nationale Posta Romana sa mai depun odata datele pentru reclamatie.
Nu mai putem lasa lucrurile sa continue asa...

Niciun comentariu: