miercuri, 3 decembrie 2008

Fuse şi se duse

Da, am votat. Nu mă scuz şi nu mă acuz. La fel cum nu am nimic de spus în privinţa celor care nu au votat. E o chestiune de alegere proprie, de liber arbitru.
Nu am putut să nu sesizez că tânărul Eugen Barbu nu a avut decât de pierdut din alianţa sa cu PSD: a adus voturi, dar nu s-a ales cu nimic.
Mă rog, nu sunt eu în măsură nici să înţeleg, nici să dezbat modul de votare şi de împărţire a câştigului. E clar că "cine-mparte, parte-şi face"!
Dar poate că pentru domnul Barbu va fi în stare să fructifice această experienţă şi poate o va folosi în viitor pentru a face CEVA. Are patru ani la dispoziţie să ne arate că îi pasă mai mult decât piţipoancelor blonde cu aspiraţii de negresă, care, deşi nu le-a păsat nici cât negru sub unghie, "s-au ales".
Sper ca această luptă pierdută să nu îl fi dezgustat în aşa măsură încât să renunţe la întregul război. Ci doar la alianţe neinspirate.
Cu stimă!

Niciun comentariu: