Revine în forţă, cea mai iubită companie naţională: Poşta Română. Vrând-nevrând, am nevoie de ei. Şi tot sper la mai bine. Dar nu se poate şi gata!
Am avut de trimis un mic pacheţel la o destinatară căreia nu-i este tocmai uşor să se deplaseze până la oficiul poştal de care aparţine. Şi poate nu tocmai deplasarea e problema, ci operativitatea serviciilor şi timpul pierdut la ghişee. Aşa că am apelat la un serviciu oferit de Poşta Română, anume la FACTAJ, prin care trimiterea este dusă - evident contra cost - până la uşa destinatarului. Preţul normal al trimiterii mele ar fi fost vreo 2 lei şi câţiva bani, iar prin Factaj, a fost aproape 5 lei. Am mai tirmis odată astfel şi în 2 zile coletul a fost la uşa destinatarului, ceea ce m-a uimit şi mi-a dat puţină speranţă. Astfel că, într-o zi de luni mă prezint la oficiul poştal şi depun coletul pentru Factaj, plătesc suma de 5 lei, comunic destinatarei că "e pe vine" coletul şi să fie atentă. Joi, luăm legătura să vedem dacă a ajuns coletul. BA. Am lăsat pe vineri intervenţia la Poştă, ca să dăm timp serviciului să-şi facă "serviciul". Vineri - tot nimic. Destinatara, disperată, întrucât conţinutul coletului are valoare sentimantală. Aşa că, sun la oficiul din Sibiu să aflu dacă a plecat măcar coletul. Doamna de aici mă asigură că a lecat de la ei şi că trebuie să fie măcar la oficiul de destinaţie. Eu i-am specificat că mă aşteptam ca deja să fie la destinatar, întrucât, înainte de sărbători (perioadă aglomerată) a ajuns o trimitere similară în timp de 2 zile. Chiar şi dânsa a fost uimită de acest fapt.
Ei bine, mă îndrumă să comunic destinatarului să sune la serviciul TRANZIT din localitate să întrebe de colet. Zis şi făcut. Sună fata la respectivii, dă datele trimiterii şi ei îi zic: sunaţi peste o oră. După o oră şi ceva, ia legătura cu mine disperată că ăia nu mai sunt la servici, că e vineri şi că sigur nu mai răspund, că nu mai e nimeni acolo. Şi că ea ce să se facă, ea vrea coletul. Astea toate pe la ora 15 trecute fix. Eu îi zic să stea liniştită, că Poşta Română nu are zi scurtă vinerea. Şi sun eu. Răspunde o doamnă şi îi zic că vreau să vorbesc la TRANZIT. Doamna răcneşte în receptor probabil 'tranzituuuuu!!!!' (am crezut că e o glumă). Îniţial mi s-a părut că a strigat un nume propriu: Pasnicu. Mă gândeam că cine ştie pe cine îmi dă la telefon, dacă eu cer tranzitu' şi ea îmi cheamă pe Pasnicu. Culmea, chiar vine un omuleţ de la Tranzit şi îi spun tărăşenia, zice că ştie despre ce e vorba şi că nu ştie ce să mai facă, că el nu a găsit coletul. Şi mă roagă să sun peste încă o oră, când îi vine şeful, "Că poate şefu ştie să caute mai bine!". Ce să-i zic omului? Prima idee care mi-a încolţit în minte a fost: da' dumneata de ce nu şii să cauţi ca şefu'? Dar am lăsat-o ca el. Mi-a dat un nume şi o oră când să sun, m-am asigurat că ei mai sunt la servici la ora aceea (16 jumate trecute fix, într-o zi de vineri) şi am mai aşteptat.
La ora stabilită, sun din nou, cer cu şeful de la Tranzit care îmi zice că ştie de problemă, dar că pachetul nu e de găsit. Că trebuie să fac reclamaţie la Oficiul de expediţie. Îi mai dau odată datele de expediţie şi îi repet că pachetul e la Factaj. Când aude omul, zice "daţi-mi un număr de telefon şi revin eu, că mai trebuie să mai caut undeva." În nici 5 minute, mă sună tânărul şi-mi zice că a găsit coletul. Că e la oficiul cutare, că dacă vrea destinatarul să meargă să îl ridice atunci dupămasa, dacă nu i-l trimite el luni, că sâmbătă ei nu lucrează. Şi zice: "da' la oficiul dvs. doamna a scris FACTAJ pe colet?" Îi răspund că întâmplător am observat când a scris doamna, cu toate că nu e treaba mea să văd ce face dânsa dincolo de ghişeu. Şi ce replică îmi dă el: că poate nu o fi scris citeţ şi nu s-a văzut la sortare. În final i-am ulţumit că mi-a găsit coletul şi că rămâne coletul la ei, că eu am plătit serviciul ca să-l livreze la domiciliu, că dacă destinatarului îi era simplu să se deplaseze, atunci îl trimiteam în regim normal. Aşa că, să facă bine să i-l ducă. Aşa că s-au liniştit apele, am liniştit-o pe prietena mea că s-a găsit coletul şi că luni va intra în posesia lui.
Din episodul următor nu vă putem da secvenţe, dar cu siguranţă serialul continuă, întrucât văd că Poşta Română vrea reclamă...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu