luni, 5 decembrie 2011

Pagina 178 - La multi ani, CDB!

Pentru concursul aniversar CDB 2 ANI am realizat un set special.

La mulți ani, CDB și viață lungă!

Cum m-a influențat CDB? Păi sper eu că în bine. Am ajuns într-o comunitate de oameni minunați și deschiși cu ajutorul lui Doni, căreia nu-i voi putea mulțumi vreodata suficient că m-a adus după ea acolo. Și ce am făcut acolo? Am învățat mult și încă nu am terminat.... ohohoho!!! norocul meu că am de la cine! Doar voință să am, că CE și DE LA CINE am! Așa că le mulțumesc și le dedic tuturor un set făcut din lut polimeric: o brățară și o pereche de cercei. Am făcut primul meu cane din lut polimeric și ca primă experiență sunt multumită de rezultat. De aceea îl dedic tuturor cu drag! 


Photobucket


Photobucket


Photobucket

2 comentarii:

Orin spunea...

Uaaaiii, super! Mă bucur că ai început. Arată tare bine și sînt VEEERZI.

Moni Kozi spunea...

Da, sunt verde cu negru si pe verso ROSU!