joi, 31 mai 2012

Biblio Atelier

Am participat dimpreună cu Shaq la 2 din 3 cursuri organizate până acum de hobbyți în cadrul sezonului V. Am și produs ceva

Pictură 3D - pictură pe figurine din ipsos

Photobucket

Trei sunt pictate de Shaq. Aveți idee care? 

Photobucket

Aceste figurine ar fi trebuit să devină magneți de frigider, însă noi coi credem că le vom lipi mai degraba pe placaj, ca un fel de colaj. Rămâne să ne lovească inspirația din senin. Figurinele sunt protejate pe aprtea pictată cu adeziv pentru tehnica șervețelului. 
Fotografii din timpul cursului

Rame decorative - tehnica șervețelului pe rame

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Urșii panda sunt opera lui Shaq - a decupat și lipit șervețelul cu asistență minimă - dovada e faptul că am plecat și eu cu piesa finalizată.
Fotografii din timpul cursului
Cursul la care nu am participat a fost despre tehnica papier mache - foarte interesant, dealtfel, după cum reiese din poze

Niciun comentariu: