miercuri, 17 aprilie 2013

Pagina 323 - Săpun cu tărâțe de grâu / Weizenkelie Seife

Din mai anul trecut am tot încercat săpunurile Just Pure.
Săpunul cu ciocolată a fost o încântare... Săpunul abraziv cu mălai... o bucurie imensa. DeMent-ul... o demență de plăcere... Morcoveață, un buchet de sănătate. Șamponul, o minunăție. Săpunul cu castravete, un pahar de apă pentru piele. 
Dar cel care a rămas la sufeltul meu e săpunul cu tărâțe. Mi-a plăcut atât de mult, că mi-am făcut și eu. 
 photo IMG_8343_zpsd7a0000c.jpg
Dar am vrut sa fie foarte vitaminizant și foarte protector cu pielea, așa că am adaptat rețeta. Baza a fost uleiul de palmier, cu puțin ricin și cocos (pentru spumă),  iar soda am dizolvat-o în infuzie concentrată de tărâțe. Iar ca factori activi am adăugat la rece vitamina A, uleiuri de cătină, de susan, de ricin și de mușețel. Și peste toate astea am presărat tărâțe, pentru efectul abraziv dar și hrănitor. 
Prietenele de la JP mi-au împrumutat una din formele lor de turnat. Așa că am acum 8 inimioare și 8 flori de săpun abraziv cu tărâțe - făcut de mine! 
 photo IMG_8349_zps2f712f01.jpg

 photo IMG_8348_zpsc10699e8.jpg

Niciun comentariu: