vineri, 21 aprilie 2017

PLUS + PLUS

Trebuie musai să laud două afaceri din România, cărora le doresc din tot sufletul să le meargă din mai bine în mai bine. Nu știu dacă cu două flori se face primăvară, dar știu că mie mi-au demonstrat că se poate și la noi cu respect, cu prețuirea clientului și cu vânzarea de servicii, nu doar de produse.
RESPECT și RESPECT
PLUS și PLUS

În ordine absolut aleatorie:

1. tu.ro - tricouri urâte și cadouri anoste Așa se vând. Simpatic... A greși e omenește. Am comandat la ei și din cauza unei erori am fost cam nemulțumită. Și, cum spune un clasic încă în viață: Cu banii mei, nici eu nu mă joc!, i-am contactat și le-am spus păsul. Cu mâna pe inimă recunosc că nu aveam absolut nici o așteptare, pentru că așa erau toate indiciile și mai ales experiențe anterioare cu alte firme. Spre surprinderea mea pozitivă, am fost contactată și eroarea a fost remediată, iar Oiozaurul are tricoul dorit și o mamă mulțumită! 
Căutați un cadou personalizat? Vă recomand tu.ro. Tricourile sunt de cea mai bună calitate. Imprimarea e rezistentă și de calitate. Și dacă se întâmplă ceva neașteptat, cu siguranță găsiți în ei oameni cu care să rezolvați problemele. Așa cum e firesc.
RESPECT! Și un mare PLUS!


tricou tu.ro
tu.ro

2. Books Express - Librarul tău personal Așa se vând. Nimic deosebit, mi-am zis. Dar le iubesc! Le iubesc! Le iubesc! Așa o surpiză plăcută, nu știu dacă am mai avut. Cel puțin, nu în ultima vreme. Cam îndelungată. Am căutat prin librăriile locale primul volum Harry Potter în engleză. Și nu am avut succes. Am căutat online și aproape peste tot, stoc epuizat. Am ajuns la încă o librărie online, care nu părea cu nimic deosebită, dar nu aveau stoc epuizat la Harry Potter. Dacă tot am gasit-o, mi-am zis să îmi încerc norocul - am întins rău coarda - cu o carte publicată în februarie, anul curent, evident indisponibilă în România. M-am mirat să văd că e posibil să ajungă prin această librarie online. Am comandat. Am optat pentru transportul mai ieftin și cu termen mai lung, pentru că nu mă grăbea nimic. No, dacă au zis că în intervalul 20-26 aprilie pleacă spre mine comanda, în 20 aprilie am primit notificare că pachetul meu a plecat de la ei. Ceasornic elvețian, ori ce? 
A doua zi, un pachețel extrem de simpatic se odihnea în brațele mele. Pe o parte e imprimată o fată care savurează o carte. Întorc leneș pachetul și îmi zâmbește un cățeluș taaareee simpatiiiic! Desfac primul rând de carton și mă întâmpină o pisicuță, cel puțin la fel de simpatică. Deja mi-a plăcut! Ce înseamnă prezentarea!!! Reușesc să trec de stratul de carton și ajung la miezul problemei: două cărți în stare impecabilă, peste care tronau două semne de carte și un plic cu o mămăruță... În plic, un bilețel cu câteva rânduri scrise de mână. Ce poate fi mai frumos? Cu siguranță, când voi mai căuta cărți, Fetele de la Books Express vor fi prima opțiune. Și pentru o experiență deosebită, vă recomand și vouă!
RESPECT! Și un mare PLUS!
 
Books Express
Books Expres

à bientôt!

Niciun comentariu: