marți, 14 septembrie 2021

Anticariat de cărți în limba engleză

Am descoperit foarte recent un anticariat de cărți în limba engleză, pe care îmi face mare plăcere să îl recomand. Îl găsești pe bookoteca.ro. Am comandat 11 cărți în limba engleză, la prețul total de 130 lei. La care s-a adăugat transportul. În medie cam 12 lei pe carte. Prețurile cărților pe care le-am comandat au variat între 5 și 20 lei. 
Am fost plăcut impresionată de promptitudinea lor. Dacă scrie că livrarea se face in 3-4 zile, atunci cartea ajunge in 3-4 zile.
five books on the floor

Cărțile sunt în stare impecabilă, având în vedere că sunt cărți de anticariat. Au urme de uzură, dar nu sunt rupte sau scrise. Oricum, pe site, în dreptul fiecărei cărți scrie în ce stare este. 
four books on the floor

Evident, ca la orice anticariat, nu intri cu o listă de cumpăraturi. Intri ca să vezi ce găsești. Și da, pledez vinovat: albumul NG l-am cumpărat pentru poza cu bufniță de pe copertă.
three books on the floor


Niciun comentariu: