joi, 17 aprilie 2008

Compania Nationala Posta Romana (ep. III)

Ce sa va spun, de atunci incoace tot fac reclamatii pe pagina de internet a Postei Romane, vreo 6 sau 7 la activ. La toate primesc confirmare pe e-mail si scuze insotite de garantia ca voi fi contactata telefonic.... Asa ca si voi dealtfel. Am inceput deja sa fac reclamatie privind insusi departamentul de reclamatii si sesizari... hahaha... imi vine sa rad.
Una buna - cireasa de pe tort - m-am dus la Posta sa ridic un colet. Doamna serviabila, zambareata si, tineti-va bine: operativa!!! Asta dupa ce mi-a identificat coletul. Si, platesc, cer chitanta pe care era sa uite sa mi-o dea si plec incantata ca nu mi-am mai facut nervi... Si ajung la birou, desfac coletul si ia ghiciti!!! Era coletul altcuiva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu mai comentez mai departe, ca nu mai are rost!

Niciun comentariu: