vineri, 2 octombrie 2009

Poşta Română revine în forţă

Am să îmi pierd minţile... De când cu experienţele anterioare cu Compania Naţională sus-numită, am făcut tot posibilul să evit serviciile lor de o calitate impecabilă, sublimă, dar care - calitate - lipseşte cu desăvârşire. Astfel că orice livrare am preferat s-o plătesc ceva mai scump, dar să-mi fie adusă la uşă, de un curier privat căruia să nu-i pese de prea multe detalii, decât să facă livrarea şi să-şi încaseze comisionul.
Astfel, am comandat nişte produse pe un site, produse pe care oricât m-am străduit, nu le-am găsit în magazin în Sibiu. Şi chiar am căutat. Pe site am selectat, ca de obicei, livrare prin curier rapid, mai scump cu cca 2 lei decât CN. Dar, decât să pierd vremea şi nervii pe la ghişee... mai bine plătesc 2 lei în plus şi mă caută ei pe mine. Când, ce să vezi, mă contactează administratorul site-ului respectiv:
- V-am livrat produsele solicitate prin Poşta Română.
- Auăleu... cum aşa? păi eu am ales livrare prin curier.
- Păi nu mai livrăm prin curier. Doar prin poştă.
- Şi opţiunea de pe site... ăăăă...
- Livrarea prin curier nu se mai face, dar pe site s-a uitat să se opereze modificarea.

...

Deja am prevăzut ce urma să se întâmple. Îi zic respectivei persoane că s-ar putea poşta să nu-mi elibereze coletul întrucât adresa pe care am dat-o e a firmei unde lucrez şi nu bate cu cea din buletin. Mi se sugerează o delegaţie sau împuternicire din partea conducerii firmei cu care să pot ridica produsele. Mă gândeam: cum să nu? Doamna Director exact de coletul meu nu mai poate. Şi, în nerozia mea, fac o încercare. Mă duc la poştă fără împuternicire, să-mi încerc norocul (ce-o fi ăla?). Deşi era cu plată ramburs, iar numele meu nu e chiar dintre cele mai răspândite, evident că 'oficianta' mă trimite să-mi fac rost de împuternicire, că nu poate da coletul oricui. Că, zice ea, cu numele ăsta pot fi atâtea persoane. Probabil şi profilul meu dădea de bănuit. Mă gândeam, da, cred ca multe persoane or fi Monika Silea...
A doua zi, solicit firmei o împuternicire. Mi se acordă. Mă gândeam ce s-o fi crucit Doamna Director când o fi văzut ce solicit eu. Şi victorioasă că totul a mers ca pe sfoară - fără să trag pe sfoară pe nimeni - mă îndrept spre oficiu să-mi ridic coletul. Îi înmânez 'oficiantei de serviciu' avizul, buletinul şi ÎMPUTERNICIREA semnată şi ştampilată. Îmi aduce femeia coletul şi când începe să proceseze datele, îmi zice:
- Împuternicirea NU îmi trebuie, pentru că livrarea e pe numele dvs.

NB: în 'colet' (a se citi 'plic') erau 6 m de sfoară cerată de-aia pentru coliere artizanale...

Niciun comentariu: