luni, 4 iulie 2011

Biblio Atelier 30 iunie

Pe 30 iunie tema a fost Cutiuța cu… surprize decorate cu șervețel. A fost foarte drăguț. Multă lume: dublu față de prima ediție. Sfatul organizatorilor pentru cei ce vor să se alăture, este ca de marți până joi să treacă pe la magazin pentru a-și procura setul necesar ședinței.

Fotografii din timpul cursului și aici altele

Iată ce am realizat: Babu

Photobucket

și baba lui...

Photobucket

Eu am dat rău cu stângu-n dreptul, că am nenorocit bietul capac al cutiuței. Am aflat însă un pont (the hard way), anume că șervețelul glaben nu se vede bine pe lemn. Ar fi trebuit să las măcar un strat alb dedesubt. Data viitoare am să rețin acest aspect.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Foarte interesanta aceasta tehnica, am citit si eu putin despre ea. Miroase adezivul/lacul folosit?:)

Moni Kozi spunea...

E adeziv gen aracet, care devine transparent la uscare. Mie nu imi miroase rau. Are putin miros, dar nu deranjant.