vineri, 15 iulie 2011

Sweet Blog Award de la Rux aka Copilarim

Am primit acest premiu de la Rux/Copilarim ca urmare, cred, a paginii cu feliile de pepene... 
Ce dulce ...
Așa că, ultima înscriere înainte de CONCEDIU va fi aceasta
Iată diploma:






Trebuie să dau premiul mai departe altor 8 bloguri dulci
1.Cel mai nou blog pe care l-am găsit: Joanna's blog
2. Dulcii mele Schwestere... Zebru
3. Drăguței de Constanța cu Căsuța ei de hârtie
4. Lui Marius care ne înnebunește cu modelele sale în Quilling
5. Kristinei, pentru frumusețile realizate Minhas Missangas
6. Corneliei Rada pentru alte minunății în Quilling
7. Lui Carmen pentru toate Carmen's handmade
8. Și nu în ultimul rând lui Vieții lui Orin


Și, deși premiul cere doar 8 premianți, am să includ un al nouălea premiant, pentru voința, puterea și talentul său: Mirela

Și tema e să scriu 7 lucruri despre mine:
1. Îmi place să fac bijuterii din mărgele
2. Îmi place să lucrez cu hârtia
3. Mi-e cald
4. De luni sunt în concediu
5. Învăț germana
6. Mă dau uneori cu bicicleta
7. Aș fi vrut să devin maestru păpușar


Și acum să trec să înmânez celor de mai sus premiul...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc pentru diploma.
Mi-am propus sa ,,revolutionez'' QUILLING-ul.
O sa revin cu noi postari asa cum nu s-au mai vazut.
Urmareste blogul in continuare.
Numai bine.
QUILLING BY MARIUS

Lavinia spunea...

Felicitari! Il meriti :)

Moni Kozi spunea...

Va multumesc si eu!