marți, 30 august 2011

Pandele upgraded

În balconul de la birou avem o mică pădure amazoniană... în care hălăduia până deunăzi Pandele, un păianjen deschis la culoare. Și cum se zice că păianjenii deschiși la culoare sunt aducători de vești bune, nu a fost executat.

Dar într-o dimineață, când am plecat să ud pădurea, Pandele was gone... și începusem să mă obișnuiesc cu el. am tot căutat urme dar nimic. Într-un târziu, am găsit în ghiveci niște rămășițe de-ale lui: exoscheletul abdomenului și picioarelor. Și tare ne-am întristat, la gândul că Pandele a fost băut de un frate de-al său. Doar îl urmărisem în acțiune cu prăzile lui și văzusem ce îi poate pielea, ca să zic așa.

Ieri însă, am descoperit în altă parte a balconului, un alt Pandele, mai mare, dar de aceeași culoare. Și am început să mă întreb dacă păianjenii năpârlesc. Am gugălit și da, napârlesc. Și concluzia e că Pandele trăiește, doar și-a schimbat chilotii, că precedenții îl strângea rău pe la genunchi.

Long live Pandele!




Update: Pandele a fost exilat (nu ucis) prin aruncare de la balcon de către Pandelexterminator (Liviu)

Un comentariu:

Miju spunea...

ca agera-n priviri si mana de fotografa mai esti!