luni, 13 februarie 2012

Biblio Atelier - thnica hârtiei fagure

Au început cursurile multiubite - iuppi-ia-ia-iuppi-iuppi-ia!!! - și nu ne-am prezentat la ședința cu brățările prieteniei din motive mucoase - huooo! - dar am reușit să mă prezint fără Shaq la curs și ca o mamă cuminte, am luat notițe, am tras cu ochiul, am furat idei și am dus acasă


Încep cu ceva frumos (ajutor minim posibil: am taiat cu cutterul pe jumatate cartonul roșu și am terminat de decupat hârtia fagure, că nu e așa simplu). Compoziția e originală - dulce, dar originală.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Un semn de carte făcut de je
Photobucket


O altă felicitare făcută de je din resturi (scrap)
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Și prima - un eșec, dar a fost un colaj sau un portofoliu de idei furate în timpul cursului
Photobucket


în interior are o inimioară albă (dar fotograful nu a reușit să surprindă inima de fagure)
Photobucket

Cartonul e de fapt foarte frumos: un roșu-vișiniu perlat. Dar pozele, aparatul, fotograful, editarea... pierd...

Niciun comentariu: